fredag 24. februar 2012

Dagmar did it!



Jeg bor som sagt omtrent i skauen, samtididg som det tar fire minutter til sentrum. Rett over huset mitt går det en fin, lang turvei. Utsikten fra veien har tidligere vært noe begrenset av mange, gamle trær. Men jaggu sørga Dagmar for en opprensking  på den fronten! Det er ufattlig mange velta trær og knekte greiner langs løypa. I dag har jeg gått tur i et ganske friskt vær, for å si det slik. Jeg har sett både ravn og ørn, blitt klissblaut, og samtidig hørt på fantastiske radioselskapet

Jeg syns jeg er ganske heldig!






Jeg måtte ta med et enda mer lokalt bilde: dette er tatt fra kjøkkenvinduet vårt. Naboen sitt tre gav etter for Dagmar , og vi fikk enda bedre utsikt. Men et par uker senere var treet oppe igjen. Mystisk tre. Og irriterende  ;)


God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar